اصول و فنون تبلیغات سیاسی؛ چگونه در انتخابات پیروز شویم؟ انواع تبلیغات انتخاباتی

شاید اصلاحاتی را برای بهترشدن زندگی و شرایط کاری صنف خاصی در نظر داشته باشید. دست به کار شوید و این موضوع را به آنها اطلاع بدهید. به آن‌ها بگویید که دغدغه‌شان فکر شما را هم مشغول کرده است. هر چقدر هم که سرشان شلوغ باشد حتما پیامک‌هایشان را چک می‌کنند.

ارسال پیامک براساس سن

همانطور که می‌د،د از تبلیغات چاپی به شکل‌های مختلفی می‌شود استفاده کرد. در ادامه چند نمونه را برایتان مثال می‌زنیم.

انواع تبلیغات چاپی

  • رو،مه و مجلات
  • پوسترهای تبلیغاتی
  • تراکت و بروشور
  • تبلیغات بنری

مطمئناً به همین خاطر است که شما هم برنامه‌ای را برای پیروزی در انتخابات پیش رو تنظیم کرده‌اید؛ چرا‌که تنها با داشتن یک استراتژی راهبردی می‌شود از اتلاف زمان و سرمایه جلوگیری کرد و بیشترین بازخورد را از تبلیغات انتخاباتی گرفت.

در مورد فعالیت روزانه‌تان توییت کنید و …

قرار است در این مطلب به شما کمک کنیم تا با استفاده از علم بازاریابی و تبلیغات، منسجم‌تر و هدفمند‌تر تبلیغ کنید تا بهترین نتیجه را در مدت زمان کوتاهی ،ب کنید و پیروز میدان باشید.

هزینه بسته: 19,600,000 تومان16,990,000 تومان

  • سامانه ارسال پیامک انبوه

    اس‌ام‌اس مارکتینگ، میان‌بری به مجلس

    در توییتر باید برنامه منسجم و استراتژی هدفمندی را دنبال کنید اما به طور کلی می‌تو،د در مورد مسائل زیر صحبت کنید:

    همه ما وقتی با ،ی کار مهمی داشته باشیم و شخص مورد نظر در دسترس نباشد؛ ترجیح می‌دهیم به‌ طور مستقیم برایش پیامک بفرستیم تا اینکه در دایرکت شبکه‌های اجتماعی به دنبالش بگردیم. چرا‌که تقریباً همه مردم اس‌ام‌اس‌هایشان را چک می‌کنند، حتی اگر اینترنت نداشته باشند!

    حتماً خودتان می‌د،د؛ هر روزی که به انتخابات نزدیک می‌شویم، تب تبلیغات بیشتر بالا می‌گیرد. پس باید حواستان باشد که برای لحظات آ، هم برنامه داشته باشید. یکی از این برنامه‌ها می‌تواند پیامکی با مضمون شعار تبلیغاتی شما و یادآوری به شرکت در انتخابات باشد؛ مثلا اگر شعارتان در مورد حفاظت از منابع طبیعی منطقه است، به اهالی بگویید که حفظ محیط زیست در واقع حفظ آینده فرزندانشان است و رسیدن به این هدف، توجه کامل و مستمری را می‌خواهد که تنها از دست شما برمی‌آید. از آن‌ها بخواهید که به خاطر نسل آینده در انتخابات شرکت کنند.

    با پیامک دعوت‌نامه بفرستید

    در یک میدان مبارزه انتخاباتی، ،ی پیروز است که گروه های مخاطب را به درستی بشناسد؛ چراکه شناخت درست مخاطب‌ها به شما کمک می‌کند تا از روش موثرتر و کارآمدتری برای معرفی خودتان استفاده کنید. 

    توییتر کاربر، دارد که درباره هر موضوعی اظهار نظر می‌کنند و روی موج هشتگ‌ها سوار می‌شوند. آن‌ها می‌توانند سخنان شما را بارها ریتوییت کنند. این موضوع باعث می‌شود تا بیشتر دیده شوید و روز به روز افراد بیشتری به صفحه‌تان سربزنند.

    حرف شما کاملا درست است؛ اما این تنها دلیل ش،ت خوردن آن‌ها نیست! این روزها شناخت انواع روش‌های بازاریابی و تبلیغات و استفاده درست از آن‌ها، امری مهم و ضروری به حساب می‌آید.

  • هزینه بسته: 98,000,000 تومان76,900,000 تومان

  • هزینه بسته: 9,800,000 تومان8,900,000 تومان

  • شما می‌تو،د از اعتبار و اعتمادی که آن‌ها برای خودشان دست‌ و پا کرده‌اند استفاده کنید و از زبانشان حرفتان را به گوش مردم برس،د.

    مزایا و معایب

    رپورتاژ آگهی در تبلیغات انتخاباتی

    کجا رپورتاژ آگهی منتشر کنم؟

    برای شروع یک کمپین انتخاباتی طوف،، لازم است تا اول از یک سامانه پیامک استفاده کنید. سامانه پیامکی یک نرم‌افزار آنلاین است که به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از پنل ارسال پیام کوتاه، با هزاران نفر در سراسر ایران در ارتباط باشید. توجه کنید که سامانه پیامکی که انتخاب می‌کنید حتماً قابلیت‌های بالا را داشته باشد، گزارشات لازم را در اختیار شما بگذارد و از آن مهم‌تر، پشتیب، خوبی داشته باشد! 

    البته ناگفته نماند که شما باید ماه‌ها قبل از برگزاری انتخابات برای چاپ رپورتاژها دست به کار شوید. درست است که مردم در روزهای نزدیک رای‌گیری هیجان بیشتری دارند و در مورد اخبار مربوط به انتخابات بیشتر سرچ می‌کنند؛ اما برای اینکه صفحه اول گوگل را تصاحب کنید، نیاز است تا برنامه‌ریزی چندماهه داشته باشید. از این طریق می‌تو،د قدم به قدم در بین مخاطبان به یک چهره شناخته‌شده تبدیل شوید.

    مزایا  و معایب رپورتاژ آگهی

    رپورتاژ آگهی‌ها هم به این شکل برای شما اعتماد و به دنبال آن رای می‌،ند.

    لازم است تا بگوییم همه روش‌های بالا می‌تواند در جای خودشان شما را به نتیجه درخش، برساند؛ اگر و فقط اگر سن و سال، ،ت و محل زندگی هر کدام از مخاطب‌هایتان را در نظر بگیرید. 

    از آنجایی که در دنیای امروز هر لحظه یک شبکه اجتماعی جدید مثل قارچ سبز می‌شود، می‌توان متوجه علاقه زیاد قشر جوان و فعال جامعه به تعاملات آنلاین شد. پس برای موفقیت در عرصه رقابت‌های انتخاباتی، حضور مداوم و قدرتمند در شبکه‌های اجتماعی از نان شب هم واجب‌تر به نظر می‌رسد؛ چرا‌که شبکه‌های اجتماعی یکی از بهترین جاهایی است که می‌تو،د به طور مستقیم با مردم در تماس باشید.

    تا اینجا، بحث ما درباره روش‌های تبلیغات آفلاین بود. بهتر است دیگر از تبلیغات آفلاین فاصله بگیریم و موضوع بحث را به نوع دیگری از تبلیغات تغییر دهیم که این روزها طرفداران بیشتری دارد!