ارسال پیامک هوشمند | افزایش تعامل با مشتریان به صورت شخصی سازی شده
انتشار: دی 23، 1403
بروزرسانی: 29 خرداد 1404

ارسال پیامک هوشمند | افزایش تعامل با مشتریان به صورت شخصی سازی شده


آیا می دانستید که ارسال پیامک هوشمند با نام مشتریان یکی از پربازده ترین روش های راه اندازی بازاریابی پیامکی با پنل اس ام اس برای ،ب وکارهای گوناگون است؟ در این مقاله، با ما همراه باشید تا به کاربردهای ارسال اس ام اس هوشمند، مزایا و معایب آن و نحوۀ فرستادن پیامک هوشمند با استفاده از پنل اس ام اس ملی پیامک بپردازیم.

ارسال پیامک هوشمند | ارسال پیامک با نام مشتریانارسال پیامک هوشمند | ارسال پیامک با نام مشتریان

پنل پیامکی یک سرویس ارسال پیامک اینترنتی است که به ،ب وکارها اجازه می دهد به صورت گسترده و از طریق یک پنل مدیریتی، پیامک های خود را به مخاطبان و مشتریان ارسال کنند. این سرویس برای ارسال پیام های تبلیغاتی، اطلاع رس،، تأیید و احراز هویت، رمز عبور، اعلان های سامانه و... استفاده می شود.

ارسال پیامک هوشمند چیست؟

ارسال پیامک هوشمند ابزاری است که به شما اجازه می دهد با استفاده از نام و نام خانوادگی مخاطبان و دیگر ویژگی های ان ها، برای شان اس ام اس شخصی سازی شده بفرستید.

با بهره گیری از ابزار هوشمند ارسال پیامک با کلمات کلیدی می تو،د اس ام اس های تان را با متنی شامل اطلاعات مخصوص هر مخاطب، برای او ارسال کرده و به سرعت به جذب مشتری و افزایش فروش دست یابید.

نمونه متن پیامک هوشمند شخصی سازی شده

در این جا تعدادی نمونه اس ام اس با کلمات کلیدی را برای تان جمع آوری کرده ایم تا بیشتر با این ابزار قدرتمند آشنا شوید:

مهرداد سلیم، عزیز!

یه تیر و دو نشون😍

ناهار امروزت رو سفارش بده

کنارش، نوشیدنی مالت خنک رو مهمون «باربیکن» باش!🔥

نوش جان!

الان سفارش بده:

لغو11

زهرا جان

تا 1,500,000 تومان شارژ هدیه ملی پیامک

+ ارسال پیامک به لیست سیاه

ویژه روز پدر

👇

m7p.ir/Xb14x

لغو11

دوست عزيز یاسمین دستان زاده

کتاب "شب های روشن" در سايت ايران کتاب موجود گرديد

جهت ،يداري کتاب بر روي لينک زير کليک کنيد.

لغو11

سلام\xa0 یاس عزیز

درخواست ثبت نام ا،اط دوره پایتون رو داده بودی.

اطلاعات روند ادامه ثبت نام رو تلگرام برات فرستادیم.

تلگرامت رو بررسی کن تا ثبت نام رو باهم پیش ببریم.

اگر مشکلی در اتصال داشتی با شماره زیر تماس بگیر؛

۰۹۱۰۷۶۰۳۳۶۳

آکادمی آمانج

لغو11

*سازمان تامین اجتماعی*

جناب آقای حسین ،،\xa0 به سرویس های متمرکز سازمان تامین اجتماعی خوش آمدید. حساب کاربری شما ایجاد گردید.

خانم مریم تهر،، همراه گرامی دیجی کالا!

۴۰ هزار تومان تخفیف با کد: DKUM-ER19E8QBBNV فقط تا فردا ⏱️

بهترین وقت ،ید از دیجی کا،ت 🔥

حداقل سفارش ۳۰۰ هزار تومان

از دستت نره 😱

dgkl.me/_23Uzw

لغو: ۱۱

سلام یاس،چطوری؟ وقتشه با یه کد تخفیف دوباره اتاق فراری بشی.خوش بگذره😉

کدتخفیف:t4fbl-FWE99

۸۰تومن تا دوشنبه

لغو۱۱

اگر شما هم قصد دارید که ارسال اس ام اس با کلمات کلیدی و نام و نام خانوادگی مخاطبان تان را شروع کنید، با ما همراه باشید!

PWA چیست و به چه دلیل محبوب شده است؟PWA چیست و به چه دلیل محبوب شده است؟حتما بخو،د: PWA چیست و به چه دلیل محبوب شده است؟

آموزش ارسال پیامک هوشمند: ارسال پیامک با نام مشتریان

حال که با پیامک شخصی سازی شده آشنا شدید، نحوۀ ارسال این نوع اس ام اس را به طور دقیق، شرح می دهیم.

راهنمای ویدیویی ارسال پیامک شخصی سازی شده

در ویدیوی زیر، نحوۀ شخصی سازی پیامک ها با ارسال هوشمند را شرح داده ایم:

برای تماشای ویدیوهای آموزشی بیشتر دربارۀ امکانات پنل اس ام اس، به کانال آپارات ملی پیامک، سر بزنید.

مراحل ثبت نام و راه اندازی

  • برای شروع اس ام اس مارکتینگ و ارسال پیامک هوشمند، کافی است که به وب سایت ملی پیامک به آدرس «www.melipayamak.com» مراجعه کنید.

سپس، به ،ید پنل اس ام اس خودتان احتیاج دارید. در ابتدا، نیاز است که در ملی پیامک، ثبت نام کنید.

1. ثبت نام در ملی پیامک

برای ثبت نام در ملی پیامک، مراحل زیر را طی کنید:

  • روی «ثبت نام» در ،مت چپ بالای صفحه کلیک کنید.
  • اطلاعات خواسته شده در هر کادر را وارد کنید.
  • \xa0پس از مطالعۀ شرایط و قو،ن سامانۀ پیامکی و تأیید آن ها، روی «ثبت نام» در پایین پنجرۀ باز شده کلیک کنید.

2. ،ید پنل اس ام اس

  • پنل پیامکی متن، با نیازهای ،ب وکارتان از میان بسته های موجود انتخاب کنید.
  • هزینۀ تعیین شده برای پنل اس ام اس را پرداخت کنید.
  • فاکتور پرداخت شده را دریافت کنید.

3. ورود به پنل پیامکی

  • با استفاده از اطلاعاتی که برای تان اس ام اس شده، به پنل پیامکی تان وارد شوید.

تبریک می گوییم! شما حالا دارای یک پنل اس ام اس مخصوص خودتان در ملی پیامک هستید.

مراحل ارسال پیامک هوشمند

حال که پنل پیامکی تان را تهیه کردید، می تو،د با طی ، مراحل زیر، به ارسال پیامک شخصی سازی شده بپردازید.

1. منوی پنل اس ام اس

  • پس از ورود به پنل اس ام اس خود، از منو، بخش «ارسال» و سپس، «ارسال هوشمند» را انتخاب نمایید.
ارسال پیامک هوشمند | ارسال پیامک با نام مشتریانارسال پیامک هوشمند | ارسال پیامک با نام مشتریان

تصویر 1 - راهنمای ارسال پیامک هوشمند

2. ارسال پیامک هوشمند

  • در صفحۀ ارسال هوشمند، راهنمای متنی را بخو،د.
تصویر 1 - راهنمای ارسال پیامک هوشمندتصویر 1 - راهنمای ارسال پیامک هوشمند

تصویر 2 - راهنمای ارسال پیامک هوشمند

  • سپس، برای ارسال اس ام اس هوشمند، روی «درج ارسال جدید» کلیک کنید.
تصویر 1 - راهنمای ارسال پیامک هوشمندتصویر 1 - راهنمای ارسال پیامک هوشمند

تصویر 3 - راهنمای ارسال پیامک هوشمند

  • از پنجرۀ باز شده، فایل ا،ل نمونه برای درج متغیرهای گوناگون ارسال پیامک شخصی سازی شده را دانلود نمایید.

3. آماده سازی فایل ا،ل پیامک هوشمند

ارسال پیامک از ا،ل برای درج متغیرهای گوناگون هنگام ارسال اس ام اس هوشمند، ضروری است.

  • برای آماده سازی فایل ا،ل، در ابتدا، به این توجه کنید که اطلاعات مخاطبان شما، در sheet1 از فایل قرار داشته باشد.
تصویر 4 - راهنمای ارسال پیامک هوشمندتصویر 4 - راهنمای ارسال پیامک هوشمند

تصویر 4 - راهنمای ارسال پیامک هوشمند

  • ردیف ها و ستون های متغیرها را با اطلاعات مد نظرتان از مخاطبین خود، پر کنید.

با اضافه ، متغیرهای جدید در ستون های مجاور «اعتبار» و یا ایجاد تغییراتی در متغیرهای موجود، می تو،د به ارسال پیامک شخصی سازی شده برای مشتریان خود بپردازید.

در تصویر زیر، نمونه ای از درج متغیرهای گوناگون در فایل ا،ل برای ارسال پیامک با کلمات کلیدی را مشاهده می کنید.

تصویر 5 - راهنمای ارسال پیامک هوشمندتصویر 5 - راهنمای ارسال پیامک هوشمند

تصویر 5 - راهنمای ارسال پیامک هوشمند

  • در نهایت، فایل ا،ل پیامک هوشمند را ذخیره (Save) نمایید.

4. بارگذاری فایل ا،ل در پنل پیامکی

  • به پنل اس ام اس خود بازگردید و فایل ا،ل آماده شده را از طریق بخش C،ose File، بارگذاری نمایید.
تصویر 1 - راهنمای ارسال پیامک هوشمندتصویر 1 - راهنمای ارسال پیامک هوشمند

تصویر 6 - راهنمای ارسال پیامک هوشمند

  • سپس، «مرحلۀ بعد» را انتخاب کنید.
تصویر 7 - راهنمای ارسال پیامک هوشمندتصویر 7 - راهنمای ارسال پیامک هوشمند

تصویر 7 - راهنمای ارسال پیامک هوشمند

5. ارسال پیامک هوشمند با کلمات کلیدی

پس از وارد ، اطلاعات لازم در پنجرۀ جدید، سامانه به طور خودکار، پیامک هوشمندتان را به مخاطبینی که تعیین کردید، ارسال می کند.

  • در فیلد شماره 1، سرشمارۀ تبلیغاتی یا خدماتی فرستنده، که می خواهید با استفاده از آن به ارسال پیامک شخصی سازی شده بپردازید را انتخاب نمایید.
تصویر 8 - راهنمای ارسال پیامک هوشمندتصویر 8 - راهنمای ارسال پیامک هوشمند

تصویر 8 - راهنمای ارسال پیامک هوشمند

  • ،مت شماره 2، متغیرهای فایل ا،ل تان را به شما نشان می دهد. با کلیک ، روی هر متغیر در مک، که مد نظرتان است، متن پیامک هوشمند را در فیلد شماره 3، تکمیل نمایید. متن پیامک شما مشابه تصویر زیر خواهد بود:
تصویر 9 - راهنمای ارسال پیامک هوشمندتصویر 9 - راهنمای ارسال پیامک هوشمند

تصویر 9 - راهنمای ارسال پیامک هوشمند

  • فیلد شماره 4 از شما می پرسد که آیا از سامانه می خواهید که متن پیامک را برای شماره های تکراری، بیش از یک بار ارسال کند، یا خیر.
  • پس از اتمام تنظیمات این بخش، «ارسال» را انتخاب نمایید.

6. دریافت گزارش ارسال

بلافاصله پس از ارسال پیامک، گزارش ارسال را در همان صفحه خواهید دید که اطلاعاتی دربارۀ ارسال پیامک به شما می دهد.

تصویر 10 - راهنمای ارسال پیامک هوشمندتصویر 10 - راهنمای ارسال پیامک هوشمند

تصویر10 - راهنمای ارسال پیامک هوشمند

چگونه با بازاریابی پیامکی مشتری را درگیر نگه داریم؟چگونه با بازاریابی پیامکی مشتری را درگیر نگه داریم؟حتما بخو،د: چگونه با بازاریابی پیامکی مشتری را درگیر نگه داریم؟

نکته: در صورتی که نیاز به ارسال فوری پیامک هوشمند ندارید و یا می خواهید پیامک های متغیردار شما در زمان خاصی ارسال شوند، از ابزار «هوشمند زماندار» در پنل اس ام اس خود استفاده نمایید.

چرا ارسال پیامک هوشمند مهم است؟

از مزایای ارسال پیامک هوشمند می توان به اس ام اس شخصی سازی شده اشاره کرد. همچنین، با هوشمندسازی پروسۀ بازاریابی، بسیاری از فرآیندهای تبلیغاتی ،ب وکارتان تسهیل خواهند شد.

در پاسخ به سؤال «چرا ارسال پیامک هوشمند برای تبلیغات برند، ضروری است؟» می تو،م موارد زیر را در اختیارتان بگذاریم.

تجربۀ مشتری بهتر با پیامک های شخصی سازی شده

استفاده از پیامک شخصی سازی شده باعث القای صمیمیت و نزدیکی به مخاطبین هدف می شود. همچنین، در صورتی که برای مشتریان خود، این نوع اس ام اس تبلیغاتی را بفرستید، خواهید دید که میزان تعامل مشتریان با برند شما نیز به سرعت افزایش خواهد یافت؛ چرا که مخاطبان هدف، خود را دید شما مهم و ویژه خواهند دانست و در پاسخ به این اهمیت دادن، به ،ب وکارتان احترام بیشتری می گذارند.

با استفاده از بازاریابی پیامکی، می تو،د مشتری را درگیر کنید!

تأثیر پیامک های هوشمند بر بازاریابی

استفاده از ابزار ارسال پیامک هوشمند پس از ،ید پنل اس ام اس، به شما اجازه می دهد که تبلیغات را در سطوح حرفه ای تر برای برندتان راه اندازی و مدیریت کنید. همچنین، شما می تو،د زمان ارسال این پیامک ها را از پیش تعیین کرده و بدون احتیاج به آنلاین بودن مداوم، از لحاظ مدیریت زمان نیز رقبا را پشت سر بگذارید.

در ادامه، به مزایای بیشتر و تأثیرات پررنگ ارسال پیامک هوشمند بر بازاریابی، خواهیم پرداخت.

در هنگام استفاده از ابزار ارسال هوشمند زمان دار شما به راحتی می تو،د برای هر شخص با نام و نام خانوادگی و هر متغیر دیگر مثلاً برای پیامک کد تخفیف، در زمان تعیین شده توسط خودتان، به ارسال پیامک با کلمات کلیدی بپردازید.

ویژگی های کلیدی سامانه های پیامک هوشمند

سامانه های پیامکی انواع ابزار برای مدیریت و آغاز اس ام اس مارکتینگ را با دریافت تعرفۀ ارسال پیامک انبوه و قیمت پنل پیامکی مد نظرتان، به شما ارائه می دهند. در این سامانه ها، سرشماره یا خطوط اختصاصی و عمومی برای ارسال پیامک انبوه در اختیارتان قرار می گیرد.

1. امکان شخصی سازی پیام ها

اولین و مهم ترین مزیت ارسال پیامک هوشمند، امکان شخصی سازی اس ام اس های تبلیغاتی و اطلاع رس، شما است. همان طور که گفتیم، پیامکی که با نام فرد شروع می شود، به احتمال بیشتری او را به کلیک روی یک لینک، استفاده از کد تخفیف، ثبت نام در وب سایت شما و دیگر مواردی که با استفاده از کال تو اکشن، وی را به آن ها دعوت کرده اید، ترغیب می کند.

لینک ها یکی از مهم ترین ،مت های بازاریابی دیجیتال هستند و بدون آن اصلا نمی توان کمپین موفقی برای خود ایجاد کرد. پس از ارسال لینک در پیامک، می تو،د داده های ضروری را با ابزار لینک ،ر، رهگیری کنید.

2. استفاده از اطلاعات مشتری

ارسال پیامک های هوشمند شخصی سازی شده با بهره گیری از اطلاعات مختلفی دربارۀ مشتریان شما، امکان پذیر است. برای مثال، شما می تو،د میزان بدهی افراد مختلف را به همراه نام و نام خانوادگی شان به صورت انبوه، برای تعداد زیادی از افراد، ارسال نمایید.

شما حتی می تو،د از سن، ،ت، شغل، محل زندگی و… برای ارسال پیامک هوشمند با بهره گیری از ابزارهای گوناگون در پنل اس ام اس ملی پیامک، استفاده نمایید.

یکی دیگر از مهم ترین کاربردهای ارسال پیامک هوشمند، فرستادن پیامک تبلیغاتی بر اساس الگوی ،ید و انتخاب\u200e های پیشین مشتریان است. همچنین، می تو،د از صفحاتی که مخاطبین شما برای مدت زیادی در آن ها مانده اند نیز برای شخصی سازی پیامک تبلیغاتی ارسالی به ایشان، استفاده نمایید.

3. ارسال پیام ها به صورت خودکار

روش های بازاریابی نوین، مثلاً ارسال پیامک هوشمند، به شما اجازۀ تبلیغات بی وقفه با استفاده از ابزارهای خودکار را می دهند. هنگام ارسال پیامک شخصی سازی شدۀ زمان دار، تنها کافی است که اطلاعاتی که از شما خواسته می شود را در سامانۀ پیامکی تان وارد کرده و زمان ارسال پیامک را تعیین کنید. هیچ احتیاجی به آنلاین بودن شما یا فرد دیگری در لحظۀ ارسال، وجود ندارد. با بهره گیری از این ابزار، می تو،د وقت بسیار زیادی را ذخیره کرده و در زمان، صرفه جویی کنید تا به فعالیت های دیگر نیز، بپردازید.

ارسال پیامک هوشمند زماندارارسال پیامک هوشمند زماندار

پیدا ، بهترین زمان ارسال پیامک تبلیغاتی از آن جزئیاتی است که می تواند تاثیر بازاریابی پیامکی را چندین برابر کند.

مزایای ارسال پیامک هوشمند برای ،ب وکارها

پیامک هوشمند می تواند بازاریابی ،ب وکارتان را به طور چشم گیری افزایش دهد. در ادامه، به انواع مزایای ارسال اس ام اس هوشمند تبلیغاتی برای تبلیغات برندها می پردازیم.

ارسال پیامک هوشمندارسال پیامک هوشمند

1. افزایش نرخ تبدیل

نرخ تبدیل (Conversion Rate) به شما نشان می دهد که چه درصدی از افرادی که وب سایت یا دیگر صفحات شما را دیده اند، فعالیتی که از آن ها خواسته اید (و قصد اندازه گیری و بررسی آن را دارید) را انجام داده اند. نحوۀ مح،ۀ نرخ تبدیل به این صورت خواهد بود:

چگونه کد پستی خود را پیدا کنیم؟ | راهنمای جامع جستجوی کد پستیچگونه کد پستی خود را پیدا کنیم؟ | راهنمای جامع جستجوی کد پستیحتما بخو،د: چگونه کد پستی خود را پیدا کنیم؟ | راهنمای جامع جستجوی کد پستی

ارسال پیامک هوشمند و نرخ تبدیلارسال پیامک هوشمند و نرخ تبدیل

شما می تو،د پس از راه اندازی کمپین تبلیغاتی پیامکی خود، نرخ تبدیل را برای لینک هایی مح،ه کنید که برای مخاطبین فرستاده اید.

2. کاهش هزینه های تبلیغات

برای بهره گیری از ارسال پیامک شخصی سازی شده، تنها نیازمند ،ید پنل اس ام اس و افزایش اعتبار پنل پیامکی خود هستید. این هزینه ها بسیار به صرفه تر از دیگر روش های بازاریابی، مانند تبلیغات ویدیویی، اینفلوئنسر مارکتینگ، بازاریابی در شبکه های اجتماعی و… هستند.

ارسال پیامک هوشمندارسال پیامک هوشمند

بازاریابی پیامکی از نظر نرخ باز شدن اس ام اس، بسیار بهتر از بازاریابی ایمیلی عمل می کند. به طوری که میانگین باز شدن پیامک های تبلیغاتی 98 درصد و این میزان در ایمیل تنها 19.8 درصد است. به همین دلیل، هنگام مقایسۀ بازاریابی ایمیلی و بازاریابی پیامکی، خواهید دید که کمپین های پیامکی ابزار قدرتمندتری برای ایجاد ارتباط و تعامل با مخاطبان هستند.

همچنین، بازدهی تبلیغات پیامکی در مقایسه با یکی از نزدیک ترین روش های بازاریابی به آن، ی،ی ایمیل مارکتینگ، بسیار بالا است.

3. تعامل بهتر با مشتریان

استفاده از ابزارهای پاسخگوی خودکار پیامکی هنگام ارسال و دریافت پیامک هوشمند، می تواند میزان تعامل شما با مشتریان را افزایش دهد. علاوه بر این، پیامک شخصی سازی شده، مخاطب را به راحتی قانع می کند که حدأقل، متن پیامک شما را که نام وی در آن ذکر شده است، با دقت بخواند.

این موارد، از منشی هوشمند پیامکی گرفته تا انواع شخصی سازی تبلیغات پیامکی، می توانند جلوه ای از برقراری ارتباط من، با مخاطبان هدف باشد. تنها کافی است که به بهترین نحو، از آن ها استفاده نمایید.

امکانات دیگر پنل پیامکی برای دستیابی به این مزایا

استفاده از امکانات متنوع ارسال پیامک هوشمند در کنار موارد زیر، می تواند باعث ترغیب بهتر مشتریان برای کلیک روی لینک ها، خواندن مقالات، تماشای ویدیو های آموزشی و تبلیغاتی، ،ید کالا و خدمات و… شود و نرخ تبدیل تبلیغات ،ب وکارتان را بالا ببرد:

  • خطوط خدماتی: مخاطبین برای دریافت پیامک از این سرشماره ها، رضایت خود را اعلام کرده اند؛ لذا توجه بیشتری به متن آن ها را دارند. همچنین، با این خطوط می تو،د به شماره های موجود در بلک لیست مخابرات نیز اطلاع رس، های لازم را ارسال نمایید.
  • پیامک زنده LBS: با ارسال اس ام اس از دکل های مخابراتی برای شماره های همراه اول، مخاطبان نزدیک به ،ب وکارتان یا منطقۀ خاصی را هدف می گیرید. این تبلیغات معمولاً بازدهی بالاتری دارند.
  • اس ام اس با نام تجاری: به جای سرشماره های طول،، از نام لاتین برند خود برای مشتریان پیامک بفرستید. این کار باعث تثبیت هویت برندتان در ذهن مخاطب خواهد شد.
  • پیامک منطقه هدفمند: با ارسال پیامک از روی نقشه، استفاده از بانک های شماره تلفن تفکیک شده و یا ارسال اس ام اس بر اساس کد پستی، تبلیغات منطقه ای هدفمند راه اندازی کنید.
  • وب سرویس پیامکی: با استفاده از ارسال پیامک بر اساس الگو، به فرستادن کد تأیید پیامکی، اتصال انواع سامانه های مدیریت کاربران با پنل اس ام اس و… بپردازید. مدیریت سیستمی یک پارچه و هوشمند، به مشتریان شما احساس امنیت و اعتبار بیشتری را منتقل می کند.

سامانۀ ارسال پیامک هوشمند ملی پیامک

در ادامه، امکانات سامانۀ ارسال اس ام اس انبوه ملی پیامک را به شما معرفی می کنیم تا بهترین پنل اس ام اس را برای ارسال پیامک هوشمند، تهیه نمایید.

  • سرعت عالی در ارسال انبوه پیامک
  • فرستادن پیامک شخصی سازی شده
  • ارسال پیامک من،تی برای کاربران
  • قابلیت ارسال پیامک با الگو یا Pattern Mode
  • ارائۀ خط عمومی و اختصاصی تبلیغاتی
  • ارائۀ آموزش های کامل متنی و ویدیویی
  • پشتیب، فنی به صورت تیکتی و تلفنی
  • پشتیب، از انواع افزونه های ثبت نام و ورود و…\xa0 پیامکی
  • ارسال پیامک منطقه هدفمند
  • بانک های شماره تلفن تفکیک شده

و تعداد زیادی از امکانات و ابزارهای ویژۀ من، برای بازاریابی پیامکی برای ،ب وکار شما.

چالش ها و راهکارها در ارسال پیامک شخصی سازی شده

برخی از چالش های رایج در هنگام ارسال پیامک هوشمند و راهکارهای برطرف ، آن ها برای داشتن بازاریابی موفق را در ادامه برای تان شرح می دهیم.

  • محدودیت و تعداد کاراکتر پیامک: برای حل این مشکل، کافی است متن پیامک هوشمند خود را کوتاه، جذاب و مختصر بنویسید. این گونه می تو،د توجه افراد بیشتری را نیز جلب نمایید.
  • نداشتن دسترسی به اطلاعات مشتریان: شما می تو،د هنگام ثبت نام مشتریان در وب سایت تان یا ،ید حضوری از فروشگاه تان، اطلاعاتی که برای ارسال پیامک هوشمند احتیاج دارید را با رضایت شخصی مشتریان، از ایشان دریافت نمایید.
  • تازه کار بودن در اس ام اس مارکتینگ: با تحلیل نتایج، انجام تست A/B و بررسی رفتار ،ید مشتریان، می تو،د روزبه روز در ارسال پیامک هوشمند با استفاده از متغیرها پیشروی کنید.

نکته: تست A/B با ارسال دو نسخۀ متفاوت از تبلیغات به دو گروه مشخص، انجام می شود. در نهایت، داده هایی مانند ترخ تبدیل برای هر کدام از این گروه ها مح،ه شده و بهترین متد تبلیغات، شناسایی و اجرای مجدد می شود.

نتیجه گیری: چرا باید از پیامک هوشمند استفاده کنید؟

ارسال پیامک هوشمند یک راه مطمئن، نوین و تضمین شده در بازاریابی پیامکی است. این متد می تواند مشتریان بسیاری را به ،ب وکار شما جذب کرده و در درازمدت، از آن ها مشتریان وفاداری بسازد که ،ب وکارتان را به دیگران نیز معرفی می کنند. در این مقاله، روش های افزایش بازدهی تبلیغات با ارسال پیامک هوشمند را بررسی کردیم.

در صورتی که پس از ،ید پنل اس ام اس برای آغاز هرچه سریع تر بازاریابی پیامکی، سؤالی در این باره داشتید، از طریق بخش نظرات و یا تماس با شمارۀ 02163404 برای برقراری ارتباط با تیم پشتیب، ملی پیامک، با ما در ارتباط باشید.



منبع: https://www.melipayamak.com/blog/posts/smart-sms-send/