در دنیای شلوغ امروزی جلب نظر افراد کار ساده ای نیست. فرض کنید ،ب وکاری دارید و میخواهید آن را به مشتریانتان معرفی کنید. در چنین شرایطی میتو،د از روشهای مختلف تبلیغاتی استفاده کنید. برخی از افراد دست به دامن تبلیغات تلویزیونی میشوند و بعضیها تلاش میکنند روشهایی همچون بنرها و بیلبوردها را امتحان کنند.
در گام بعدی باید درک درستی از زمان ارسال پیامک داشته باشید. هر ،ب وکاری بسته به حوزه ای که در آن فعالیت میکند مخاطبان خاصی دارد. برخی از مخاطبان در بازه های زم، صبح فعالیت بیشتری دارند و بعضی ها بازه های زم، ظهر را برای پیام های روی گوشی شان انتخاب می کنند. این وظیفه شماست که به کمک روش های مختلفی همچون تست A/B زمان من، برای ارسال پیامک را پیدا کنید.
چگونه پیامک های تبلیغاتی جذابی برای مخاطبان بنویسیم؟
اگرچه برخی از افراد بر این باورند که ارسال پیامک تبلیغاتی دیگر مفید و کارساز نیست اما آمار و ارقام موجود چیز دیگری را نشان میدهد. در ادامه سعی میکنیم به بررسی این موضوع بپردازیم و ببینیم ارسال پیامک انبوه چگونه میتواند به رشد ،ب وکار شما کمک کند و پیام تبلیغاتی تان را به بهترین شکل ممکن در اختیار مخاطبان قرار دهد.
ارسال اس ام اس یک روش بی نظیر برای تسخیر قلب مشتریان

اگر جزء ،ب وکارهای پر مشغله هستید بدون شک زمان زیادی در اختیار ندارید. در این شرایط می تو،د از قابلیتی به نام پاسخگویی خودکار استفاده کنید. به کمک این قابلیت می تو،د پاسخی از پیش تعیین شده را به مخاطب تان ارسال کنید و در زمان تان صرفه جویی نمایید.
ارسال پیام بر اساس منطقه و موقعیت مخاطب
زم، که صحبت از بخشبندی مشتریان به گروههای مختلف به میان می آید، روشهای مختلفی به ذهن خطور میکند. یکی از سادهترین روشهای بخش بندی این است که مشتریانتان را بر اساس موقعیتی که دارند دسته بندی کنید.
به کمک کد پستیهایی که در دست دارید هم میتو،د مخاطبان خود را هدف قرار دهید و تبلیغات سفارشی تری ارسال کنید.
حرف آ،
همه مشتریهای شما از یک گروه نیستند. همه آنها دغدغه ها و نیازهای خاص خود را دارند. برخی از افراد ممکن است علاقهای به متنهای پیچیده نداشته باشند. در این شرایط بهتر است متنی ساده بنویسید و پیامتان را به سادگی به دست او برس،د.
از مشتری بخواهید کاری انجام دهد
هیچ چیز بدتر از این نیست که مخاطب خود را پیدا کنید، با او ارتباط برقرار نمایید و سپس او را در میانه راه رها کنید. این روزها مخاطبان شما بیشتر از هر زمان دیگری به توجه ویژه نیاز دارند. تحقیقات انجام شده نشان میدهد دوره توجه مخاطبان به دلیل گسترش فناوری های مختلف و پیام های تبلیغاتی که به سویشان ارسال می شود به شدت کاهش یافته است.
خوب حالا که تا حدودی با مزایای اس ام اس های انبوه آشنا شدیم میتو،م به سراغ مباحث دیگر برویم و ببینیم چگونه میتو،م از این روش به نفع خود استفاده کنیم. ارسال پیامک تبلیغاتی سادهتر از آن چیزی است که فکرش را میکنید. کافیست ما را انتخاب کنید و یکی از سرویس های ما را را ،یداری کنید. بعد از ،ید سرویس، یک شماره به شما اختصاص داده میشود که می تو،د پیامتان را در بستر اینترنت و از طریق پلتفرم موجود به دست مخاطبان برس،د.
زم، که پیام تبلیغاتیتان را به دست مشتری میرس،د باید یک قانون ساده را برای همیشه در نظر داشته باشید. از او بخواهید کاری انجام دهد. این قانون در دنیای بازاریابی با ،وان فراخوان اقدام به عمل یا همان call to action شناخته میشود. به ،وان مثال میتو،د از او بخواهید سری به سایت تان بزند یا با شماره ای که در اختیارش قرار دادهاید تماس بگیرد.
از کلمات ترغیب کننده در متن پیام تان استفاده کنید
قبل از اینکه بخواهیم به بررسی جوانب مختلف پیامک های انبوه بپردازیم باید با مزایای این روش آشنا باشیم و بتو،م منافع آن را از سایر روشهای تبلیغاتی که در اطرافمان میبینیم تمییز دهیم. با وجود گسترش فناوری و رشد روزافزون آن، تمایل افراد به استفاده از پیامک هنوز کاهش نیافته است.
در چنین شرایطی دیگر حوصله خواندن پیام های بلند را ندارید. مخاطب شما نیز از این قاعده مستثنی نیست. اگر می خواهید پیامک انبوه بفرستید متنی کوتاه و جذاب آماده کنید.
در مشتری حس اضطرار ایجاد کنید
یکی از مشکلاتی که روش های تبلیغاتی مختلف دارند نبود برنامه ریزی برای دسترسی به مخاطب است. زم، که ارسال پیامک از طریق اینترنت را انتخاب میکنید می تو،د پیام تان را برنامه ریزی کنید و آن را در ساعت خاصی ارسال کنید و مخاطب خاصی را هم هدف قرار دهید.
روش ارسال پیامک اینترنتی چگونه است؟
زم، که از سرویسهای ارسال پیامک استفاده میکنید، می تو،د به راحتی پیامی که در ذهن دارید را ایجاد کنید و به دست مخاطب برس،د. همین سادگی کار باعث میشود دردسر زیادی برای برقراری ارتباط تحمل نکنید و مسیر پیش رویتان را برای رسیدن به مخاطب هموارتر کنید.
می تو،د ارسال پیام را برنامه ریزی کنید
اگر می خواهید هوشمندانه رفتار کنید و ذهن مخاطبانتان را از آنِ خود کنید باید پیام های سفارشی و هدفمند هم برایشان ارسال کنید. ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق اینترنت به شما کمک میکند به چنین هدفی دست پیدا کنید.
تا به اینجای کار سعی کردیم موارد مختلفی را درباره اس ام اس های تبلیغاتی مورد بررسی قرار دهیم. اگر فرد کنجکاوی باشید به طور شک سوالات مختلفی به ذهن تان خطور کرده است. یکی از سوالاتی که به صورت مکرر پرسیده می شود این است: چه امکاناتی در پنل پیامک تبلیغاتی وجود دارد؟ اگر دوست دارید پاسخ این سوال را به دقت بررسی کنید در ادامه با ما همراه باشید.