آموزش جامع افیلیت مارکتینگ | تکنیک‌های موفق برای کسب درآمد از همکاری در فروش


افیلیت مارکتینگ (Affiliate Marketing) یا همکاری در فروش، یکی از محبوب‌ترین استراتژی‌های ،ب درآمد در فضای اینترنت با حدأقل دشواری است. آیا نحوۀ راه‌اندازی این روش بازاریابی برای افزایش درآمد را می‌شناسید؟ از مزایای ،ب درآمد غیرفعال آگاه هستید؟ دوست دارید به‌راحتی در وب‌سایت یا صفحات شبکه‌های مجازی خود ،ب درآمد کنید؟ در این آموزش جامع افیلیت مارکتینگ، تلاش می‌کنیم که پاسخ تمام این سؤالات را در کنار انواع تکنیک‌های همکاری در فروش موفق، برای‌تان شرح دهیم.

آموزش جامع افیلیت مارکتینگ | تکنیک‌های موفق برای ،ب درآمد از همکاری در فروشآموزش جامع افیلیت مارکتینگ | تکنیک‌های موفق برای ،ب درآمد از همکاری در فروش

آموزش جامع افیلیت مارکتینگ | تکنیک‌های موفق برای ،ب درآمد از همکاری در فروش

افیلیت مارکتینگ چیست؟ (بازاریابی وابسته)

افیلیت مارکتینگ یا بازاریابی وابسته به روشی گفته می‌شود که در آن یک شرکت به افرادی که محصولات یا خدمات آن را تبلیغ می‌کنند، به ازای هر فروش یا اقدام موفق، پورسانت پرداخت می‌کند. این افراد (افیلیت‌ها) لینک مخصوص یا کد تخفیف اختصاصی دریافت می‌کنند که هر فروش از طریق آن‌ها شناسایی می‌شود. به زبان ساده، افیلیت‌ها نقش واسطه‌ای را بازی می‌کنند که مشتری را به شرکت معرفی می‌کنند و در قبال موفقیت این معرفی، پاداش می‌گیرند. این روش برای شرکت‌ها کم‌هزینه و برای افیلیت‌ها فرصتی برای درآمدزایی است.

در افیلیت مارکتینگ، به افرادی که Affiliate هستند، ناشر نیز می‌گویند. شرکت‌هایی که از بازاریابی وابسته استفاده می‌کنند، فروشندۀ اصلی یا تولیدکننده نام دارند. در ازای همکاری در فروش محصولات دیگری، ناشر برای هر ،ید، پورسانتی از پیش تعیین شده را دریافت خواهد کرد.

برای درک بهتر، بیایید 4 بخش‌ کلی افیلیت مارکتینگ را از یکدیگر جدا کنیم:

افیلیت مارکتینگ چیست؟افیلیت مارکتینگ چیست؟

4 بخش افیلیت مارکتینگ

  1. فروشندۀ اصلی (Merchant)

فروشندۀ اصلی، بازرگان یا تولیدی، چرخۀ افیلیت مارکتینگ را آغاز می‌کند.

وب‌سایت بازاریابی نیل پاتل (Neil Patel) فروشندۀ اصلی را این‌گونه توصیف می‌کند:

فروشنده، خالق، برند، تولیدکننده یا فروشگاهی که محصول یا خدمات را وارد چرخۀ فروش می‌کند را “Merchant” می‌نامند. ممکن است این فروشنده، شرکت بزرگی مانند دایسون (Dyson)، که یک تولیدکنندۀ انبوه جاروبرقی است، باشد و یا یک فروشگاه محلی کوچک در اطراف شما. تنها چیزی که او را تبدیل به بخش مهمی از افیلیت مارکتینگ می‌کند، مالکیت محصولاتی است که نیاز دارد آن‌ها را به مخاطبانش بفروشد.

  1. بازاریابان (Affiliate Marketers)

بازاریابان همکاری در فروش، گاهی اوقات «ناشر» نیز نامیده می‌شوند. ناشران، همانند فروشندگان، می‌تواند به تنهایی و یا درون یک کمپ، کامل، به افیلیت مارکتینگ بپردازند. یک بازاریاب همکاری در فروش، تلاش می‌کند یک یا چند محصول افیلیت را به مشتریان احتمالی، معرفی کند. همچنین، این افراد با استفاده از دانشی که دربارۀ خدمات فروشنده به دست آورده‌اند، مخاطبان هدف را شناسایی کرده و در آن‌ها حس ضرورت و نیاز به این کالاها را ایجاد می‌کنند تا میزان فروش را برای خود و تولیدکننده، بالا ببرند.

  1. مصرف‌کنندگان (Consumers)

چرخۀ افیلیت مارکتینگ بدون وجود مشتری یا مصرف‌کننده، بی‌م،ا خواهد بود. این افراد، مخاطب هدف بازاریابان هستند. بدون مشتری، هیچ پورسانتی به ناشران نمی‌رسد و فروشندگان نیز درآمدی ،ب نخواهند کرد. بنابراین، مانند انواع روش‌های بازاریابی دیگر، شناخت مخاطب هدف و مارکتینگ براساس نیازهای وی، بسیار حائز اهمیت است.

  1. شبکۀ بازاریابی افیلیت (Affiliate Network)

تنها برخی افراد شبکۀ بازاریابی افیلیت را بخشی از چرخۀ اصلی این نوع مارکتینگ در نظر می‌گیرند. این شبکه، از تولیدکنندگان و ناشر، تشکیل می‌شود که پلی بین بازاریابان و فروشندۀ اصلی می‌سازند. اهمیت Affiliate Network در ارائۀ محصولات و خدمات گوناگون و ویژگی‌ها، داده‌ها و تحلیل نتایج کمپین‌های مارکتینگی که تابه‌حال انجام شده‌اند، خلاصه می‌شود.

انواع افیلیت مارکتینگ

همکاری در فروش از لحاظ روش همکاری و هدف تبلیغاتی، به انواع گوناگونی ت،یم می‌شود. در ج، زیر، مهم‌ترین انواع افیلیت مارکتینگ را برای‌تان جمع‌آوری کرده‌ایم تا بهترین مدل بازاریابی افیلیت متن، با شرایط خود را بیابید:


متد افیلیت مارکتینگ شرح مختصر
پرداخت به ازای فروش (Pay Per Sale) افیلیت زم، پورسانت دریافت می‌کند که مشتری از طریق لینک یا کد تخفیف اختصاصی او ،یدی انجام دهد. این مدل رایج‌ترین روش افیلیت مارکتینگ است.
پرداخت به ازای اقدام (Pay Per Action) پورسانت بر اساس انجام یک اقدام خاص مانند ثبت‌نام، دانلود اپلیکیشن، یا تکمیل فرم پرداخت می‌شود.
پرداخت به ازای کلیک (Pay Per Click) در این مدل، افیلیت به ازای هر کلیکی که کاربران روی لینک او انجام دهند، درآمد ،ب می‌کند. این روش برای افزایش بازدید وب‌سایت تبلیغ‌دهنده استفاده می‌شود.
پرداخت به ازای نمایش (Pay Per Impression) افیلیت بر اساس تعداد دفعاتی که تبلیغات در وب‌سایت یا پلتفرم او دیده می‌شود، درآمد ،ب می‌کند.
افیلیت کوپن و تخفیف (Coupon Affiliate Marketing) افیلیت‌ها با ارائۀ کدهای تخفیف، مشتریان را تشویق به ،ید می‌کنند و به ازای فروش موفق، پورسانت می‌گیرند.
بازاریابی افیلیت نقد و بررسی (Review Affiliate Marketing) افیلیت، محصولات یا خدمات را بررسی کرده و لینک ،ید را در کنار نقد و بررسی خود قرار می‌دهد.
افیلیت شبکه‌های اجتماعی (Social Media Affiliate Marketing) در این روش، افیلیت‌ها از طریق شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، یوتیوب یا توییتر، محصولات را تبلیغ کرده و از فروش پورسانت دریافت می‌کنند.

مزایا و معایب افیلیت مارکتینگ

همکاری در فروش به شما کمک می‌کند که راحت‌تر از مشاغلی با درآمد فعال، پول دربیاورید. با این حال، همه چیز به این آس، نیست. در ادامه، به مزایا و معایب این مدل بازاریابی می‌پردازیم تا کاملاً آگاه، در این راه گام بردارید.

مزایای افیلیت مارکتینگ برای ناشران

  • عدم نیاز به سرمایۀ ابتدایی هنگفت: ناشران تنها لازم است برای راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی هزینه کنند.
  • ،ب درآمد غیرفعال: پس از نصب و راه‌اندازی بنرهای تبلیغاتی و کمپین‌ها، ناشران می‌توانند حتی زم، که خواب هستند، درآمد ،ب کنند.
  • تولید و ارسال محصولات توسط دیگری: یک ناشر، نیازی به تولید کالا و بررسی و رهگیری ارسال سفارشات نخواهد داشت.
  • خدمات پشتیب، پس از فروش: بازاریابان افیلیت پس از فروش محصولات یا خدمات، مشتری را به سامانۀ پشتیب، فروشندۀ اصلی وصل می‌کنند.
  • ،ب درآمد از راه دور: افیلیت مارکتینگ برای ناشران بدون نیاز به دفتر کاری، انبار یا حضور در فروشگاه، انجام می‌شود.

درآمد غیرفعال (P،ive Income)، نوعی از ،ب درآمد است که برای شروع و راه‌اندازی به زمان و تعیین استراتژی و… احتیاج دارد؛ اما پس از آن، با حدأقل تلاش، می‌تو،د برای مدتی طول، به ،ب درآمد از آن طریق بپردازید. افیلیت مارکتینگ، یکی از روش‌های ،ب درآمد غیرفعال محسوب می‌شود.

آموزش جامع افیلیت مارکتینگ | تکنیک‌های موفق برای ،ب درآمد از همکاری در فروشآموزش جامع افیلیت مارکتینگ | تکنیک‌های موفق برای ،ب درآمد از همکاری در فروش

معایب بازاریابی افیلیت برای ناشران

  • دشواری جذب مشتری: معرفی محصولات شرکتی دیگر به مشتریان احتمالی، به نحوی که باعث ،ید آن‌ها از ناشران شود، کار آس، نخواهد بود.
  • زمان‌بر بودن: ممکن است ماه‌ها یا حتی سال‌ها طول بکشد تا ناشران از طریق افیلیت مارکتینگ به درآمدی دست یابند که آرزویش را دارند.
  • ایجاد وابستگی شغلی: درآمد ناشر به فروشندۀ اولیه وابسته است و در صورتی که آفر بازاریابی افیلیت از سمت شرکت اصلی حذف شود، ناشر منبع درآمد خود را از دست خواهد داد.

مزایای همکاری در فروش برای فروشندگان و شرکت‌ها

  • فروش، مشتری و درآمد بیشتر: افیلیت مارکتینگ یک کانال بازاریابی جدید برای فروشندگان محسوب می‌شود.
  • عملکرد-محور بودن: در صورتی که ناشری موفق به فروش یا جذب مشتری نشود، شرکت نیازی به پرداخت سود و پورسانت به وی ندارد.
  • ،ب درآمد غیرفعال: در صورت موفق بودن ناشران در افزایش فروش، شرکت پس از گذر دوره‌ای، دیگر نیازمند ،ج ، بودجه‌های بزرگ برای تبلیغات نخواهد بود.

معایب بازاریابی افیلیت برای ناشران

  • کاهش بخشی از سود محصولات: به‌دلیل تخصیص پورسانت به ناشران، افیلیت مارکتینگ باعث کاهش بخشی از سود خواهد شد که در درازمدت، با افزایش فروش و جذب مشتری، جبران می‌شود.

افیلیت مارکتینگ چگونه انجام می‌شود؟

حال که با اجزای متفاوت افیلیت مارکتینگ آشنا شدید، می‌توان دربارۀ نحوۀ ،ب درآمد از آن صحبت کرد.

همان‌طور که همکاری در فروش شرکت آمازون بسیار ساده و سریع آغاز می‌شود، شما نیز می‌تو،د به‌راحتی بازاریابی افیلیت خود را در وب‌سایت‌هایی که از همکاری در فروش پشتیب، می‌کنند، آغاز کنید.

مراحل اجرای Affiliate Marketing

در تصویر زیر، می‌تو،د نحوۀ اجرای مدل بازاریابی افیلیت را مشاهده کنید. در این نوع مارکتینگ، بخش‌های مختلف تشکیل‌دهندۀ یک چرخه، در کنار یکدیگر فعالیت می‌کنند تا ،ب درآمد و همکاری در فروش امکان‌پذیر شود. همان‌طور که می‌بینید، مراحل اجرای افیلیت مارکتینگ به این صورت اتفاق می‌افتند:

  1. افزودن لینک به پلتفرم‌های فروش آنلاین توسط بازاریابان افیلیت
  2. کلیک ، مشتری یا مخاطبان هدف روی لینک محصول یا خدمات
  3. هدایت مشتری به سایت فروشندۀ اصلی یا تولیدی
  4. ،ید مشتری
  5. ثبت شدن ،ید توسط وب‌سایت فروشنده
  6. تأیید سفارش
  7. افزوده شدن اعتبار فروش به Affiliate marketer
  8. راه‌اندازی تبلیغات توسط بازاریاب برای ایجاد چرخۀ افیلیت مارکتینگ بعدی
    آموزش جامع افیلیت مارکتینگ | تکنیک‌های موفق برای ،ب درآمد از همکاری در فروشآموزش جامع افیلیت مارکتینگ | تکنیک‌های موفق برای ،ب درآمد از همکاری در فروش

    مراحل همکاری در فروش

گام اول: انتخاب حوزۀ مورد نظر

در دنیای وسیع مارکتینگ، گزینه‌های زیادی برای شروع بازاریابی افیلیت وجود دارند. بهتر است پیش از شروع به کار، انواع فروشنده‌ها و حوزه‌های فروش را به‌دقت بررسی کنید. انتخاب حوزه‌ای از بازاریابی که به آن علاقۀ بیشتری دارید یا به‌صورت تخصصی در آن فعالیت کرده‌اید، نویددهندۀ افیلیت مارکتینگ سودآوری در گذر زمان خواهد بود.

5 عبارت کلیدی که در بازاریابی پیامکی باید از آنها استفاده کرد5 عبارت کلیدی که در بازاریابی پیامکی باید از آنها استفاده کردحتما بخو،د: 5 عبارت کلیدی که در بازاریابی پیامکی باید از آنها استفاده کرد

گام دوم: یافتن فروشندۀ اصلی

در این مرحله، به دنبال وب‌سایت، تولیدکننده یا فروشگاهی بگردید که نیازمند ناشر یا بازاریابی مشارکتی برای فروش کالای خود است. مزایا و معایب شبکه‌‎های افیلیت مارکتینگ را بررسی نمایید. وب‌سایت یا گروهی را بیابید که با شرایط مد نظر شما، هماهنگی بیشتری دارد و در نهایت، آن را برای همکاری در فروش برگزینید.

گام سوم: پیوستن به شبکه‌های افیلیت

پس از انتخاب حوزه و فروشندۀ مد نظرتان، زمان آن رسیده که به یک شبکۀ افیلیت مارکتینگ بپیوندید. غالباً این شبکه‌ها وب‌سایت‌هایی دارند که عضویت و ورود به آن‌ها را برای‌تان راحت‌تر می‌کند.

در ابتدا، وارد وب‌سایت شبکۀ همکاری در فروشی شوید که انتخاب کرده‌اید. مرحلۀ بعد، بارگذاری مدارک و مستندات است. از شما خواسته می‌شود که اطلاعات لازم برای احراز هویت به‌،وان ناشر یا فروشنده در آن وب‌سایت افیلیت مارکتینگ را در اختیار مسئولین شبکه قرار دهید. پس از تأیید شدن اطلاعات‌تان، می‌تو،د همکاری در فروش در حوزۀ انتخابی‌تان را آغاز نمایید.

آموزش جامع افیلیت مارکتینگ | تکنیک‌های موفق برای ،ب درآمد از همکاری در فروشآموزش جامع افیلیت مارکتینگ | تکنیک‌های موفق برای ،ب درآمد از همکاری در فروش

گام چهارم: تولید محتوای ارزشمند

همکاری در فروش از طریق انواع تکنیک‌های افزایش فروش و جذب مشتری مد نظر شما، قابل انجام است. با این حال، یکی از مهم‌ترین روش‌ها برای ،ب درآمد بیشتر از افیلیت مارکتینگ، بازاریابی محتوا محور است. در این نوع مارکتینگ، شعارها، جملات، تصاویر، فایل‌های صوتی، ویدیوها و مقاله‌های متن، با حوزۀ محصولات و علاقمندی‌های مخاطبان هدف شما، در قالب‌های محتوایی گوناگون منتشر می‌شوند.

تبلیغات محتوا محور، گسترۀ وسیعی از تبلیغات آگاهی از برند را شامل می‌شود.

تمرکز بر سئو و بهینه‌سازی محتوا

سئو (SEO) یا بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جست‌وجو، از مهم‌ترین بخش‌های بازاریابی محتوا محور است. به همین خاطر، با تمرکز بر سئو می‌تو،د محصولات و خدمات افیلیت مارکتینگ خود را به افراد بیشتری معرفی نمایید که ممکن است به آن‌ها احتیاج داشته باشند.

برای تمرکز بر بهینه‌سازی محتوای تبلیغاتی، به یک وب‌سایت، صفحه در شبکه‌های مجازی، حساب کاربری در سایت‌های اشتراک ویدیو و… احتیاج خواهید داشت تا بتو،د محتوای افیلیت مارکتینگ خود را در معرض دید همگان قرار دهید. در واقع، با بهره‌گیری از مهارت‌های سئو، بین شما و مشتریان احتمالی‌تان، تنها یک جست‌وجو در موتورهایی مانند Google فاصله وجود دارد.

سایت‌ساز پرتال، یک نرم افزار تحت وب است، که امکان راه اندازی آسان سایت را، بدون نیاز به داشتن هیچ‌گونه دانش برنامه نویسی و مهارت در زمینه‌ی طراحی وب، برای شما فرآهم می‌کند. با استفاده از سامانۀ طراحی سایت پرتال، پشتیب، قوی، رفع خطاهای کدنویسی، تنظیم سئو و به روزرس،، تنها چند نمونه از امکانات پیش روی شما خواهند بود.

به‌روزرس، مداوم محتوا

دنیای بازاریابی، محصولات و خدمات فروشندۀ مد نظر شما، تکنولوژی و استراتژی‌های افیلیت مارکتینگ و موتورهای جست‌وجو مدام در حال تغییر هستند. کلید جذب مشتری از طریق محتوای تبلیغاتی، به‌روزرس، مداوم محتوا است. محصولاتی که ویژگی‌های آپدیت‌شده داشته باشند و نیازهای انسان امروزی را پاسخ دهند، محبوبیت بیشتری نیز برای مخاطبان شما خواهند داشت. فروش بیشتر کالاها در نهایت به‌م،ای افزایش درآمد فروشندۀ اصلی و پورسانت بیشتر برای شما به‌،وان ناشر خواهد بود.

گام پنجم: افزایش مشتری و برداشت درآمد

در گذر زمان، با بالا بردن میزان فروش محصولات از طریق کانال‌های بازاریابی متفاوت، می‌تو،د درآمد بیشتری نیز از راه همکاری در فروش ،ب نمایید. برخی کانال‌های مارکتینگ عبارت‌اند از:

با بررسی شبکۀ افیلیت مارکتینگ مد نظرتان، دربارۀ نحوۀ برداشت درآمد، میزان پورسانت دریافتی، انواع راه‌های افزایش درآمد و… اطلاعات بیشتری ،ب کنید. در نهایت، درخواست واریز سود خود را در وب‌سایت همکاری در فروش خود ثبت کرده و یا منتظر زمان واریز درآمد غیرفعال‌تان از سمت آن بم،د.

آموزش جامع افیلیت مارکتینگ | تکنیک‌های موفق برای ،ب درآمد از همکاری در فروشآموزش جامع افیلیت مارکتینگ | تکنیک‌های موفق برای ،ب درآمد از همکاری در فروش

تکنیک‌ها و استراتژی‌های موفقیت در افیلیت مارکتینگ

برای جذب مشتری و ،ب درآمد از طریق همکاری در فروش، بهتر است با برخی تکنیک‌ها و استراتژی‌های تبلیغاتی آشنا شوید. در ادامه به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • تحلیل بازار و رقبا

برای بازاریابی همکاری در فروش موفق، بهتر است پیش از هر چیز بازار و رقبای خود را بشناسید. از مطالعۀ جزئیات متفاوتی دربارۀ مشتریان، ویژگی‌های شخصی آن‌ها و علایق‌شان غافل نشوید. کشف گروهی از افراد که محصولات حوزۀ مد نظر شما را راحت‌تر از دیگران تهیه می‌کنند، بسیار حائز اهمیت است. همچنین، اطلاع از استراتژی‌های مارکتینگ رقبای‌تان به شما اجازه می‌دهد از آن‌ها الگو بگیرید، به سراغ زمینه‌های پیشرفتی بروید که ایشان نتوانستند در آن‌ها موفق شوند و اشتباهات‌شان را تکرار نکنید.

  • ایجاد ارتباطات قوی با مخاطبان

مخاطبان هدف شما افرادی هستند که درامد شما به‌،وان ناشر و فروشندۀ اصلی را تأمین خواهند کرد. برای درگیر نگه داشتن آن‌ها، در مشتری احساس ضرورت نسبت به محصول‌تان به‌وجود بیاورید. برای مثال، اگر در حوزۀ آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کنید، به مخاطبان مشاورۀ رایگان پوست و مو هدیه دهید و در طول آن، به محصولات فروشنده‌تان اشاره کنید که می‌توانند برای مشتری مفید باشند.

علاوه‌بر فروش در وب‌سایت و شبکه‌های مجازی، به دنبال ایجاد راه‌های ارتباطی محکم و نزدیکی با مخاطبان هدف خود باشید. برای مثال، می‌تو،د از ایمیل مارکتینگ استفاده کنید و یا برای مشتریان‌تان پیامک تبلیغاتی تأثیرگذار ارسال نمایید.

از آنجایی که وسیله دریافت ، اس ام اس، تلفن همراه می باشد، آمار بازدید و خواندن پیامک به مراتب بالاتر از ایمیل می باشد. این خود دلیلی برای دانستن همه چیز دربارۀ بازاریابی پیامکی است.

  • تمرکز بر تجربۀ کاربری

تجربۀ کاربر را در اولویت وب‌سایت، صفحۀ شبکه‌های مجازی، بازاریابی اس ام اسی، تبلیغات محتوا محور و… قرار دهید. کاربران شما نیاز دارند که به‌راحتی محصولات مورد نظرشان را بیابند، سفارش دهند و ارسال کنند. بخشی از این فرآیند به‌دست فروشندۀ اصلی است؛ اما به‌،وان ناشر، می‌تو،د از کیفیت لینک‌های فروش و بنرهای تبلیغاتی خود اطمینان حاصل کنید تا تجربۀ بهتری را برای مشتریان رقم بزنید.

اولین قدم شما، جذب مشتری است. اما قدم مهم‌تری هم برای شما وجود دارد: تبدیل ،یداران قدیمی به مشتری وفادار.

  • استفاده از ابزارهای پیگیری و تحلیل

پس از راه‌اندازی هر کمپین تبلیغاتی، به تحلیل نتایج آن بپردازید. با استفاده از داده‌های به‌دست آمده، می‌تو،د در کمپین‌های افیلیت مارکتینگ بعدی، نتایج بهتری را ،ب کنید. تحلیل نتایج تبلیغات به شما کمک می‌کند علایق مشتری‌ها را شناسایی کرده و در آینده، به سمت جذب مشتری وفادار و فروش بیشتر حرکت کنید. اگر به دنبال ،ب درآمد بیشتر از راه همکاری در فروش هستید، از هیچ داده‌ای دربارۀ مشتریان و محصولات، چشم‌پوشی نکنید.

پلتفرم‌ها و سایت‌های افیلیت ایر، و خارجی

با گسترش Affiliate Marketing در جهان، وب‌سایت‌های زیادی در ایران نیز قابلیت همکاری در فروش را جزو امکانات خود قرار دادند. با ما همراه باشید تا به برخی از این فروشندگان افیلیت مارکتینگ اشاره کنیم.

آموزش رایگان ثبت رستوران و کافی شاپ در foursquareآموزش رایگان ثبت رستوران و کافی شاپ در foursquareحتما بخو،د: آموزش رایگان ثبت رستوران و کافی شاپ در foursquare

شبکۀ افیلیت مارکتینگ آمازون: Amazon Associatesافیلیت مارکتینگ آمازونافیلیت مارکتینگ آمازون

یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های همکاری در فروش در جهان، بخش افیلیت مارکتینگ وب‌سایت آمازون (Amazon) است. فروشگاه آمازون، به ناشر، از سراسر جهان اجازه می‌دهد که پس از ثبت نام و احراز هویت در این وب‌سایت، به تبلیغات و فروش محصولات گوناگون آمازون به مصرف‌کنندگان بپردازند.

نحوۀ پیوستن به شبکۀ افیلیت مارکتینگ آمازون را در ادامه آورده‌ایم:

  • مراجعه به صفحۀ اصلی همکاری در فروش آمازون (Amazon Associates)
  • ارائۀ اطلاعات خواسته شده جهت احراز هویت
  • دریافت لینک افیلیت مارکتینگ مخصوص خودتان برای محصولات انتخابی در فروشگاه Amazon
  • انتشار لینک، بازاریابی، راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی براساس تکنیک‌های افزایش فروش و…
  • بالا بردن میزان فروش محصولات آمازون
  • دریافت پورسانت تا 10 درصد برای فروش هر محصول با استفاده از لینک خودتان
    افیلیت مارکتینگ آمازونافیلیت مارکتینگ آمازون
  1. افیلیو: همکاری در فروش دیجی‌کالا

یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های افیلیت مارکتینگ در ایران، افیلیو است. افیلیو یک شبکۀ افیلیت است که به شما اجازه می‌دهد به‌راحتی از راه بازاریابی، درآمد ،ب کنید.

مزایای همکاری در فروش با افیلیوهمکاری در فروش در ایرانهمکاری در فروش در ایران

  • همکاری با بزرگ‌ترین فروشندۀ دیجیتال حال حاضر در ایران: دیجی‌کالا
  • دریافت گزارشات عملکرد و درآمد ناشران و فروشندگان به‌روز و لحظه‌ای
  • پرداخت منظم و خودکار کمیسیون

معایب همکاری با افیلیو

  • احتیاج به لینک جدای افیلیت مارکتینگ برای هر دسته‌بندی
  1. افیلیت مارکتینگ می‌مارکت

می مارکت بیش از ۱۵ سال در زمینۀ تجارت الکترونیک سابقه دارد. با بیش از ۵۰۰۰ ،وان محصول متنوع و پر فروش، این شبکۀ افیلیت مارکتینگ، در ارائۀ خدمات همکاری در فروش در ایران جزو بهترین‌ها محسوب می‌شود.افیلیت مارکتینگ ایرانافیلیت مارکتینگ ایران

مزایای می‌مارکت برای بازاریابان

  • واریز ۸۰ درصد پورسانت برای سفارشات در حال ارسال
  • قابلیت افزایش پورسانت تا ۵۰ درصد (پورسانت افزایشی)
  • ،ب درآمد از طریق معرفی زیر مجموعه ها

معایب Affiliate Marketing می‌مارکت

  • ارائۀ بنرهای تبلیغاتی از پیش تعیین شده که نمی‌توان به‌راحتی تغییرشان داد
  1. افیلی: نخستین شبکه افیلیت مارکتینگافیلیت مارکتینگافیلیت مارکتینگ

افیلی یک پلتفرم همکاری در فروش است که زیرساخت فنی من، را در اختیار فروشگاه‌ها و ناشران قرار می دهد تا از طریق این زیرساخت با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و درآمد و فروش خود را افزایش دهند.

مزایای همکاری با افیلی

  • تسویه حساب با ناشران در تاریخ بیستم هر ماه
  • سیستم ردیابی دقیق برای جلوگیری از پیش آمدن اشکال در روند مح،ات پورسانت

معایب بازاریابی افیلی

  • شهرت کم‌تر وب‌سایت نسبت به رقبا
  1. همکاری در فروش با ملی پیامک

ملی پیامک، ارائه‌دهندۀ پنل پیامکی برای ارسال اس ام اس انبوه تبلیغاتی، از یک سیستم افیلیت مارکتینگ نیز پشتیب، می‌کند. همکاری در فروش ملی پیامک به شما اجازه می‌دهد با معرفی پنل‌های پیامکی به دوستان و آشنایان خود، علاوه‌بر تخفیف گرفتن برای ایشان، از سود پرداختی نیز به‌،وان پورسانت برخوردار شوید.

مزایای افیلیت مارکتینگ ملی پیامکنمایندگی ملی پیامکنمایندگی ملی پیامک

  • بازاریابی از طریق اشتراک‌گذاری لینک و عدم نیاز به داشتن سایت
  • بیش از 7 بنر و گیف تبلیغاتی در سایزهای مختلف در هر دسته از خدمات ملی پیامک
  • تسویه حساب منظم در تاریخ روز پنجم از هر ماه سال
  • ارائۀ پشتیب، ملی پیامک به افراد معرفی‌شده توسط شما
  • علاوه بر سود فروش پنل، تخصیص 3 تا 5 درصد از شارژهای مجدد کاربران برای ارسال پیامک، ،ید خط و… به‌،وان پورسانت
  • و…

معایب همکاری در فروختن پنل پیامکی

  • نیازمند همکاری در فروش تعداد خاصی از پنل‌ها برای شروع ،ب درآمد

معرفی سرویس همکاری در فروش ملی پیامک

شروع کار با سرویس همکاری در فروش ملی پیامک بسیار ساده است. می‌تو،د برخی ویژگی‌های اخذ نمایندگی ملی پیامک را در ویدیوی زیر، تماشا کنید:

سرویس همکاری در فروش ملی پیامک یک سیستم افیلیت پربازده برای ،ب‌وکارها و مدیران مارکتینگ است. اس ام اس تبلیغاتی اولین نوتیفیکشن روی تلفن همراه مخاطبان خواهد بود که به چشم‌شان می‌خورد. این استراتژی بازاریابی با انواع امکاناتی که در اختیار یک ،ب‌وکار می‌گذارد، بهترین راه برای افزایش آگاهی از برند و تبلیغات سودده است.

همکاری در فروش ملی پیامکهمکاری در فروش ملی پیامک

با معرفی خدمات ملی پیامک به آشنایان خود، می‌تو،د به آن‌ها نشان دهید که در زمینه‌های بسیاری به اس ام اس مارکتینگ نیاز دارند. از این طریق، با استفاده از لینک افیلیت مارکتینگ خود، به آن‌ها در ،ید پنل پیامکی با تخفیف کمک می‌کنید و هم کمیسیون تعیین‌شدۀ خود را برای هر پنلی که ،یداری می‌شود، دریافت خواهید کرد.

آغاز همکاری در فروش با ملی پیامک

افیلیت مارکتینگ در ملی پیامک به‌سرعت راه‌اندازی می‌شود. طولی نمی‌کشد که بتو،د به ،ب درآمد از این روش بپردازید. مراحل شروع به همکاری در فروش با ملی پیامک را در این‌جا آورده‌ایم:

  1. ورود به پنل افیلیت مارکتینگ در ملی پیامک
  2. دریافت کوپن تخفیف اختصاصی، بنر و لینک تبلیغاتی در حوزۀ دلخواه
  3. انتشار بنر یا کوپن تخفیف اختصاصی در پلتفرم‌های گوناگون
  4. کلیک روی بنر و یا استفاده از کوپن تخفیف توسط مصرف‌کنندگان
  5. واریز سود و پورسانت از ملی پیامک به بازاریاب افیلیت
    افیلیت مارکتینگ ملی پیامکافیلیت مارکتینگ ملی پیامک

سعی کنید جهت یادگیری مفهوم و نحوه عملکرد بازاریابی پیامکی، مقالات منتشر شده در وبلاگ ملی پیامک را مطالعه نمایید. قاعدتاً هرچه درباره پلتفرم ما بیشتر بد،د، راحت‌تر می تو،د آن را بفروشید.

در صورتی وجود هرگونه ابهام دربارۀ سرویس همکاری در فروش ملی پیامک، با تیم پشتیب، ما به شماره تلفن 02163404 در ارتباط باشید.

  1. افزونۀ همکاری در فروش اتو افیلیتافزونه افیلیت مارکتینگافزونه افیلیت مارکتینگ

با تج، فروشگاه خود به پلاگین اتو افیلیت، می‌تو،د همکاری در فروش را به‌راحتی پیش ببرید. این افزونه با تولید لینک‌های قابل اشتراک‌گذاری به شما کمک می‌کند که اطلاعات محصولاتی که قصد فروش یا تبلیغات‌شان را دارید، به‌روز و دقیق نگه دارید.

مزایای استفاده از افزونۀ Auto Affiliate

  • ایجاد لینک همکاری در فروش
  • به‌روزرس، خودکار  قیمت محصولات
  • تشخیص خودکار محصولات ناموجود
  • پشتیب، از انواع محصولات
  • و…

تاریخچۀ کوتاهی از افیلیت مارکتینگ

همکاری در فروش از گذشته‌های دور، روشی محبوب برای بازاریابی بوده است. در طول تاریخ، فروشندگان زیادی به بازاریاب، که برای‌شان مشتری تازه می‌آوردند، هدایا و جوایزی اهدا کرده‌اند.

در سال 1760 میلادی، یک سفالگر ،یسی به نام یوشیا وج‌وود (Josiah Wedgwood) هنر دست خود را در اختیار اشراف‌زادگان قرار می‌داد تا اعضای دیگر جامعه نیز محصولات وی را دیده و ترغیب به ،ید آن‌ها شوند. امروزه به این روش بازاریابی، اینفلوئنسر مارکتینگ نیز می‌گویند.

نکات سرمایه گذاری موفق + آنچه در بازار سرمایه نباید فراموش کنید!نکات سرمایه گذاری موفق + آنچه در بازار سرمایه نباید فراموش کنید!حتما بخو،د: نکات سرمایه گذاری موفق + آنچه در بازار سرمایه نباید فراموش کنید!

با این حال، Affiliate Marketing که امروزه، بیشتر به‌،وان همکاری در فروش دیجیتال شناخته می‌شود، از قرن 20 و توسط یک گل‌فروشی انلاین آغاز شد. ویلیام توبین (William Tobin)، گل‌فروشی بود که در سال 1989، برنامه‌ای با ،وان “همکاری در فروش” را در وب‌سایت تجاری گل‌فروشی خود قرار داد و مدت‌ها با استفاده از آن، شهرت و محبوبیت فروشگاهش را افزایش داد. بعدها، کمپ،‌های دیگر با مشاهدۀ هزاران ناشری که با این گل‌فروشی همکاری می‌،د، به بهره‌گیری از این استراتژی برای افزایش مشتریان خود، علاقمند شدند.

بازاریابی افیلیت چیستبازاریابی افیلیت چیست

نتیجه‌گیری

همکاری در فروش، یک استراتژی مارکتینگ پرطرفدار است. با استفاده از افیلیت مارکتینگ می‌تو،د بدون نیاز به حضور در مکان خاصی و یا در اختیار داشتن ابزارآلات لازم برای تولید محصول، ،ب درآمد غیرفعال کنید. تنها کافی است که نکات حائز اهمیت در این روش را به‌خوبی فرا بگیرید و دست از مطالعه و تلاش برندارید؛ چرا که افیلیت مارکتینگ تنها در گذر زمان سودآور بودن استراتژی‌تان را به نمایش خواهد گذاشت.

در صورتی که سؤالی دربارۀ Affiliate Marketing دارید، از طریق بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.


منبع: https://www.melipayamak.com/blog/posts/affiliate-marketing-guide-tips/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با