آموزش ارسال لینک (سایت، اینستاگرام و…) در متن پیامک
برای مثال:
۲. چگونه لینک را در متن پیام وارد کنیم؟
تلگرام یکی از محبوبترین شبکههای پیامرسان در دنیا محسوب میشود. این نرمافزار به دلیل قابلیتهای بسیار زیادی که دارد و همچنین امکان ایجاد کانال، پتانسیل خوبی برای راهاندازی فروشگاه اینترنتی یا کانال شخصی دارد. شما میتو،د لینک تلگرام را نیز در متن پیامک ارسال کنید. برای این کار باید از فرم زیر استفاده کنید.
قرار دادن لینک واتساپ در پیامک
امتیاز به این مطلب
[کل: ۰ میانگین: ۰]
منبع: https://sms.ir/sending-link-in-sms-text/
آنچه باید قبل از ارسال لینک در متن پیامک بد،د
دوران بازاریابی به روشهای قدیمی گذشته است. بازاریابان اکنون به ابزارهای بسیار مختلفی دسترسی دارند. از طرفی مشتریان انتظار دارند که ،بوکارها بهترین تجربه را در اختیار آنها قرار دهند. اساماس مارکتینگ یا همان پیامک تبلیغاتی یکی از روشهایی است که امروزه برای بازاریابی و با اه، مختلفی انجام میشود. در همین راستا ارسال لینک در متن پیامک اهمیت پیدا میکند زیرا مخاطب را سریعاً به سمت مسیر ،ید هدایت میکند. در ادامه این مطلب با ایده پردازان همراه باشید که قصد داریم به آموزش ارسال لینک در پیامک و مزایای آن بپردازیم.
بازاریابی پیامکی چیست؟
بازاریابی پیامکی روشی برای ارسال پیامهای بازاریابی از طریق پیامک است. نمونههای رایج بازاریابی پیامکی عبارتند از:
تبلیغات شخصی
پیشنهادات یا تخفیفها
بازاریابی مجدد
نظرسنجیها
یکی از مهمترین دادههایی که میتو،د ردیابی کنید، نرخ کلیک است. نرخ کلیک (CTR) به درصدی از گیرندگان پیامک که روی پیوند شما کلیک میکنند از کل افرادی که پیام را مشاهده کردهاند، اشاره دارد. میتو،د از بینشهایی مانند (CTR) برای تعیین میزان قوی بودن متن پیام تبلیغاتی در پیام خود استفاده کنید. فراموش نکنید که میتو،د از کوتاه کننده کلیک استفاده کنید.
دلایل ارسال لینک در پیامک
برای این کار باید از فرمتهای خاصی برای ارسال لینک استفاده کنید.
(https: //sms.ir)
(https: //t.me//sms.ir)
(https: //instagram.com/sms.ir)
(wa.me/989121234567)
معمولاً لینکها طول، هستند. شما میتو،د از برخی ابزارها برای کوتاه ، لینک استفاده کنید. برخی از وبسایتهای رایگان هستند که خدمات کوتاه ، لینک را برای ،بوکارها ارائه میدهند. همچنین برخی از نرمافزارهای مخصوص به ارسال پیامک انبوه به صورت خودکار این کار را برای شما انجام میدهند. بنابراین دیگر نیاز به استفاده از ابزار دیگر نخواهید داشت.
طول متن پیام
بر این باید بد،د که طول متونی که در پیامک ارسال میکنید محدود است. بنابراین پیش از اضافه ، لینک به متن پیامک باید به اندازه نوشته خود نیز توجه کنید. یک پیامک میتواند تا ۱۶۰ کاراکتر را در خود جای دهد که حدود ۲۰ تا ۴۰ کلمه میشود. تعداد کاراکترها در ا،ر لینکها به طور متوسط بین ۶۰ تا ۷۰ است، تقریباً به نصف کاهش مییابد. بهتر است که برای بازاریابی پیامکی متنهایی کوتاه، تأثیرگذار و دقیق بنویسید. اگر این کار را انجام ندهید ممکن است مجبور به ارسال چند پیامک شوید تا همه نوشته شما در آن جا شود. با اضافه شدن پیامکها، هزینه شما نیز افزایش پیدا میکند.
اجتناب از زبان هر،مه
لینک واتساپ را نیز برای هدایت مستقیم افراد به برقراری ارتباط با شما میتو،د در متن پیام قرار دهید و برای مخاطب هدف خود ارسال کنید. برای قرار دادن لینک واتساپ در متن پیام باید از فرمت زیر استفاده کنید.
(https: //t.me//sms.ir)
مصرفکنندگان از طریق تلفن همراه خود با مشاغل مختلف ارتباط برقرار میکنند. صاحبان ،بوکار نیز با توجه به هدفی که از ارسال پیامک تبلیغاتی دارند، از نتایج پیامک مارکتینگ بهرهمند میشوند. بنابراین جای تعجب نیست که حتی در سال ۲۰۲۰، قبل از همهگیری کرونا که راههای تعامل ،بوکارها با مشتریان را دچار تغییر کرد، بیش از نیمی از ،ده فروشان آمریکایی قصد داشتند سرمایهگذاری بازاریابی دیجیتال خود را در پیامک افزایش دهند. بازاریابی پیامکی میتواند مکمل مؤثری برای انواع دیگر بازاریابی و تبلیغات باشد و به شما امکان میدهد با پیامهای هدفمند و مؤثر به مشتریان در زمان واقعی دسترسی پیدا کنید.
(wa.me/98)
قراردادن لینک در پیامک
بازاریابی پیامکی روشی برای ارسال پیامهای بازاریابی از طریق پیامک است. این کار با اه، مختلفی از جمله تبلیغات، نظرسنجی، اطلاعرس، و بسیاری موارد دیگر انجام میشود.
به همین ترتیب، باید در پیامهای متنی خود یک گزینه انصراف درج کنید. شما نمیخواهید گیرندگان شما احساس کنند که پیامهای خود را به آنها تحمیل میکنید. پیامهای بازاریابی باید گزینهای برای انصراف داشته باشند.