
بروزرسانی: 25 خرداد 1404
آشنایی با اهمیت شعار برند برای کسب وکارها
شعار برند برای مدت زمان طول، تری استفاده می شود. در نتیجه شعار برند تقریبا بدون تغییر و ثابت است. این شعار به ،وان بخش ثابتی از هویت برند در طول زمان حفظ می شود. در نتیجه مخاطبان قدیمی و جدید، برند مورد نظر را با یک شعار واحد می شناسند. باتوجه به اینکه شعار برند در طول زمان باید ثابت باشد، نیاز است که حساسیت و دقت ویژه ای برای انتخاب شعار به ،ج داد. در مقابل، شعار تبلیغاتی در بازه های زم، مختلف تغییر می کند و یک شعار کوتاه مدت محسوب می شود. این شعار معمولا در یک کمپین های تبلیغاتی یا رویداد خاص خلق شده و مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی شعار تبلیغاتی برای معرفی یک ویژگی، مزیت یا پیام خاص در یک بازه زمان محدود طراحی و استفاده می شود.
ویژگی های یک شعار برند خوب چیست؟
شعار برند به ،وان یک عبارت کوتاه و ساده، در همه تعاملات برند به کار می رود. این شعار در لو،ا، وب سایت، تبلیغات، بسته بندی محصولات و سایر ارتباطات برند دیده می شود. در مقابل شعار تبلیغاتی برای یک تبلیغات خاص و در زمان برگزاری کمپین های تبلیغاتی به کار می رود. این شعار در تبلیغات تلویزیونی، رادیویی، تبلیغات چاپی، تبلیغات آنلاین و سایر رسانه های تبلیغاتی به نمایش در می آید. با استفاده از افزونه ارسال پیامک وردپرس می تو،د برای مشتری، که در سایت شما ثبت نام کرده اند نیز شعار برندتان را ارسال کنید.
تفاوت شعار برند و شعار تبلیغاتی از نظر مدت زمان استفاده
یک راه من، برای انتقال شعار برند و شعارهای تبلیغاتی به مخاطبان ارسال پیامک است. به این شرط که در بلک لیست اس ام اس نباشیم؛ اما چگونه بفهمیم در بلک لیست اس ام اس هستیم؟ از طریق استعلام آنلاین می توان این موضوع را مورد بررسی قرار داد. همچنین با تهیه خط خدماتی از سامانه فراز اس ام اس این امکان را خواهید داشت که به لیست سیاه مخابراتی نیز پیامک ارسال کنید.
تفاوت شعار برند و شعار تبلیغاتی در محدوده استفاده
شعار برند (tagline) یک عبارت کوتاه و قابل یادآوری است که هویت و ارزش های برند را به شکلی ساده و اثربخش به مخاطبان و مشتریان منتقل می کند. با استفاده از این عبارت کوتاه، مخاطبان به برند، محصولات و خدمات شما توجه بیشتری نشان خواهند داد. به ،وان مثال شعار برند شرکت نایک، Just Do It است. این جمله بر اهمیت برداشتن اولین قدم تاکید دارد. از آنجایی که این شرکت در حوزه تولید کفش های ورزشی فعالیت می کند، در افراد حس قدرت و تعهد به انجام یک عمل را به وجود می آورد.
تفاوت شعار برند با شعار تبلیغاتی؛ تفاوت در هدف، محدوده و زمان استفاده
ثبت شعار برند در ذهن مخاطب از طریق ارسال پیامک انبوه
هدف اصلی شعار برند ایجاد یک ارتباط عاطفی و نزدیک با مشتریان است تا شناخت بیشتری از برند، محصولات و خدمات به دست بیاورند. به همین دلیل شعار که برای برندتان انتخاب می کنید باید ساده، قابل یادآوری، قوی و هماهنگ با ارزش ها و اه، کلی برند باشد. با تولید شعار برند با ویژگی های ذکر شده در بازاریابی، جذب و وفادار ، مشتریان نیز موفق تر خواهید بود.
در این مقاله به این سوال پاسخ دادیم که شعار برند چیست و چه تفاوتی با شعار تبلیغاتی دارد؟ شعار برند هویت و موجودیت ،ب وکار شما را نمایان می کند. این شعار نقش مهمی در جذب مشتریان و شناخت دقیق تر و ماندگارتر از برند دارد. یکی از راهکارهای من، برای گسترش و شناخت شعار برندتان به مخاطبان استفاده از پنل اس ام اس است. با کمک پنل پیامک در زم، کوتاه و با هزینه کم می تو،د تعداد بالایی پیامک که حاوی متن شعار برندتان است ارسال کنید.